Čtvrtek, 1 prosince, 2022
aktuality
aktuality
HomePR článkyJak přizpůsobit design své stránky tak, aby byla optimalizována pro rychlost?

Jak přizpůsobit design své stránky tak, aby byla optimalizována pro rychlost?

V první řadě jsou to obrázky! Ještě i dnes se na to zapomíná. Nejednou se mi stane, že jdu na webovou stránku, text se mi načte za sekundu a pak pomaličku, řádek po řádku se načíva 10MB obrázek.

Tento prvek je důležitý hlavně kvůli tomu, že většina návštěv se odehrává na mobilních zařízeních. Podle novějších statistik to je až 60%. Na našich webech je toto číslo ještě vyšší. Sice nám operátoři poskytují dostatek dat, přece jen nechceme, aby si je uživatelé vyplácali již při první návštěvě na webu. Nemluvě o tom, že pokud načtení trvá příliš dlouho, je pravděpodobné, že ze stránky odejdou dříve než se ten 10MB obrázek stihne načíst.

Zpětné odkazy od info@press-media.cz

Zpětný odkaz nastálo již od 75 Kč. Vlastníme přes 200 magazínů, napište nám na výše uvedený email, rádi vám zašleme nabídku.

V případě WordPressu existuje množství nástrojů, které vám obrázky optimalizují automaticky.

Abychom ještě přidali na designu, je také dobrým pravidlem používat obrázky ve stejných velikostech na celém webu. Tzn., Pokud používám slider na hlavní stránce, který je vysoký 400px, pak by měl být stejně vysoký i na jiných stránkách.

Zbytečně velké obrázky zabírají zbytečně mnoho místa. Dejte si na tom záležet, vaši návštěvníci vás odmění opakovanými návštěvami.

Nezapomínejte na svou značku. Pozor, značka není jen LOGO
Ano, značka není jen logo, i když toto hraje velkou roli.

Z mého pohledu by měla být značka konzistentní na všech médiích které používáte. Může přitom jít o webovou stránku, Instagram, Facebook, LinkedIn, Google+ (věřte či ne, i toto se ještě používá).

Například online nástroj Canva vám s tímto dokáže velmi usnadnit práci. Při placené verzi si dokážete vytvořit jednotnou firemní identitu za pár kliků. A eur. Dokážete si vybrat z dostatečně velké banky šablon, které když si trošku přizpůsobíte svým potřebám dostanete vcelku zajímavý výsledek.

Na začátku svého podnikání nepotřebujete investovat desetitisíce do firemní identity. Tu si můžete postupně rozvíjet tak, jak se bude rozvíjet vaše podnikání. Na druhé straně byste měli do firemní identity investovat nějaký čas a pár kaček. V dlouhodobém měřítku se to vyplácí.

Pokud si nemůžete dovolit zaplatit profesionálního grafika, který by vám navrhl kompletní firemní identitu včetně vizitek, hlavičkového papíru, loga, obrázků pro sociální média a pod, pak zkuste online nástroje.

Canva není jediným nástrojem, který vás odbřemení. Existují i ​​jiné, které vám např. vygenerují logo apod. Stačí hledat ?

závěr
Web design je velmi rozsáhlé téma a v jednom článku nelze pokrýt všechno. Zajímalo by mě jaké máte zkušenosti se svým „brandingem“. Použili jste služby profesionálního grafika nebo jste si web design a grafiku řešily sami? Nechte svůj komentář dole pod článkem.

spot_img
spot_img
- Advertisment -PR článek
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img